Mijn favorieten

Ons gedreven team kenmerkt zich door grote ervaring en een verfrissende no-nonsense mentaliteit.

­


In opdracht van institutionele beleggers en particulieren verzorgt Amerstad NVM-makelaars & taxateurs het beheer van­ onroerende zaken. Etages, studio's of kamers­of eensgezinswoningen, vrijstaande woonhuizen, villa's, appartementen, winkels, bedrijfsgebouwen en kantoren behoren tot onze vastgoedportefeuille. Het realiseren van het hoogst mogelijke rendement door een optimale efficiency staat bij vastgoedmanagement centraal.

Bedrijven en particulieren doen steeds vaker een beroep op gespecialiseerde kantoren inzake de bemiddeling bij huur­ en verhuur alsmede koop en verkoop van woningen, kantoor- en bedrijfsruimte.

Amerstad NVM-makelaars & taxateurs biedt op dit terrein een compleet dienstenpakket. Huur - verhuur, koop - verkoop van onroerende zaken, administratieve afhandeling, onderhoudsplanning, periodieke inspectie, begeleiding, controleren van het onderhoud aan gebouwen en installaties. Zowel de particulier als de kleine ondernemer en daarnaast uiteraard de grote ondernemingen zijn van harte welkom.

Amerstad NVM-makelaars & taxateurs verzorgt de administratieve vastlegging van gegevens zoals het onderhouden van contacten met (ver)huurders, het tot stand brengen van huurovereenkomsten, incasso en debiteurenbewaking.

­

Het aanbieden van de woning

Graag komen wij bij u langs voor een opname van de woning, etage en/of kamer­om u te adviseren over de mogelijkheden, risico's en aandachtspunten die komen kijken bij verhuur. U kunt in dit gesprek uw wensen uitspreken en uw vragen stellen. Nadat de huurprijs is bepaald en u besloten heeft om uw woning, etage en/of een kamer te verhuren, plaatsen wij de woning of­etage of­kamer­op Funda.nl en op onze website. Wij zorgen voor een de presentatie met foto's, tekst en een overzicht van huurvoorwaarden voor kandidaat huurders.­

De bezichtiging

Zodra de eerste kandidaten zich melden, maken wij een afspraak voor een bezichtiging. Na de bezichtiging brengen wij altijd verslag aan u uit over het resultaat.

Indien wij een geschikte kandidaat hebben gevonden voor uw woning, nemen wij de achtergrond van deze kandidaat door. Wij kunnen kandidaten o.a. toetsen op hun financiële achtergrond en uw persoonlijke voorkeur. Wij zullen kandidaten ook vragen een loonstrook en/of arbeidscontract en overige zaken­te overleggen en uiteraard hun ID bewijs.

De huurovereenkomst en sleuteloverdracht

Bij een overeenstemming tussen u en een kandidaat huurder maken wij in overleg met u een huurovereenkomst en zorgen voor de aanvangs- en eindinspectie.

Als extra dienst kunnen wij het beheer van uw woning van u overnemen zodat de totale zorg over uw woning bij ons in handen is.

Wanneer u contact met ons opneemt informeren wij u graag over de mogelijkheden.

­

Amerstad NVM-makelaars groot geworden door klein te blijven!

­

Amerstad=wonen!

Telefoon:
­033 475 93 00 of mobiel:­0651 322 542 of mail: info@amerstad.nl